Sava 6paka

Personiskā izaugsme.
User avatar

t.r.
Pieredzējis lietotājs
Posts: 324
Joined: Thu Jun 17, 2010 12:36 pm
Dzimums: Vīrietis
Dzimšanas datums: 02 Jan 1990
Pilsēta: Jelgava
Attiecību stāvoklis: In a open relationship
Has thanked: 18 times
Been thanked: 30 times

Re: Sava 6paka

Postby t.r. » Fri Feb 17, 2017 8:17 pm

MaukuMaklers wrote: Bro, do you even lift?


Ha, ne tā, kā tajā bildē ko uzpostoji.

User avatar

MGTOW
Jaunietis
Posts: 245
Joined: Mon Jun 01, 2015 11:19 pm
Dzimums: Vīrietis
Dzimšanas datums: 01 Jun 1984
Pilsēta: Rīga
Attiecību stāvoklis: Single
Has thanked: 10 times
Been thanked: 44 times

Re: Sava 6paka

Postby MGTOW » Fri Feb 17, 2017 11:20 pm

Vēlviena būtiska lieta, ko piemirsu ir tas, ja esi jauniņais svaru celšanā (par ko man ir aizdomas...), tad būtībā Tev ir iespēja gan zaudēt taukus, gan, vienalaicīgi, izaudzēt normālu muskuļu masu. Bet tad ir vairāk jāpievērš uzmanība proteīna daudzumam. Un trenniņiem tiešām jābūt smagiem. Miegam pa nakti ciešam un ilgam, jo tas palīdzēs gan augt muskuļiem, gan degt taukiem.
Te papildinfo:
https://www.youtube.com/watch?v=VstBZT5gfoA
Par bulking:
https://www.youtube.com/watch?v=lYjHbuXtkC4

Pateicoties smagajiem trenniņiem organisms mainīs to kā tas izmanto barbības vielas, jo tad būs nepieciešamība novirzīt to uz muskuļu audu lāpīšanu.
Ja Tev ir nevienmērīgs spēka pieplūdums, tad varbūt paņem vienu trenniņu nost un atpūties vairāk + var pirms trenniņa izdzert kafiju mundrumam.

Bet ja gribas tādu muskuļu enerģiju, tad iegādā kreatīna pulveri un dienā izdzer pa 5g. Effektu nejuīsi nekādu, bet kad būs jāceļ, tad spēks un enerģija tev būs. (Kreatīns ir kas tāds, kas ir gaļas sastāvā, bet tākā apēst tik milzīgus daudzumus ir problemātiski, var nopirkt to pulvera formā.) Tas pats stāsts ir par proteīna pulveri - tas sanāk lētāk kā gaļa vai biezpiens, turklāt, pagatavot var momentā.

P.S. Cūkgaļa nav peļama, ja vien tu ņem "kakla karbonādi". Protams ar vistas fileju liesumā tā nevar sacensties, bet ir tā, ka cūkgaļa liek organismam smagāk strādāt, lai to pārstrādātu un tādejādi ēdot cukgaļu var zaudēt arī svaru. ;)
Paskat uz olu diētu - tur ir olas un gaļa. Gandrīzvai perfekta diēta bodybuildingam (ja neskatās pēdējās 2 nedēļas):
https://piezimes.lv/2011/07/06/dieta-kas-man-lava-nomest-14-kg/
Tik vajag vēl mazliet proteīnu un mazliet taukus (omega3 un olīveļa cepot).
Building your meal plan:
https://www.youtube.com/watch?v=hZjxWqwoWTg&t=327s

User avatar

t.r.
Pieredzējis lietotājs
Posts: 324
Joined: Thu Jun 17, 2010 12:36 pm
Dzimums: Vīrietis
Dzimšanas datums: 02 Jan 1990
Pilsēta: Jelgava
Attiecību stāvoklis: In a open relationship
Has thanked: 18 times
Been thanked: 30 times

Re: Sava 6paka

Postby t.r. » Sat Feb 18, 2017 12:24 am

Labi ieteikumi.


Pievienošu ar, ja nav vēlmes nekam tam visam, atrodi veidu kā nobloķēt miostatīna proteīnu.

User avatar

Topic author
Tērauds
Zēns
Posts: 93
Joined: Tue Dec 15, 2015 2:24 pm
Dzimums: Vīrietis
Dzimšanas datums: 29 Jul 1990
Pilsēta: Rīga
Attiecību stāvoklis: In a relationship
Has thanked: 10 times
Been thanked: 18 times

Re: Sava 6paka

Postby Tērauds » Sat Feb 18, 2017 1:05 am

Tiešam vētīgi MGTOW ieteikumi, 85% pat dzirdējis no tā visa nebiju.

Precizējums - neesmu bodybuilders un nekad tāds neesmu gribejis būt. Principā, esmu apmierināts ar muskuļu proporcijām, roku, stilbu, plecu apkārtmēriem.
Ik pa laikam nākas pasvīst zālītē. Tas tāds kā cikls - gadu, pusotru neko nedari, ēd ko velies, viss ir skaisti. Un tad vienā momentā tu sāc pamanīt, ka kubikus sāk aizstāt riepiņa.
Varbūt daudzejādā ziņā braucu cauri uz to, ka man dzīvesveids ir gana aktīvs, sanāk daudz pakaļu kustināt.

Kas attiecas uz ''pavasarnieka'' būšanu - nebūs, sāku strādāt pie figūras tajā momentā, kad redzu, ka tauki sāk pārklāt kubikus. Un tas var būt arī augusts vai maijs. Šoreiz tas sagadījies ir februāris.

Ir arī liela atšķirība tomēr - ir cilveki, kas savus liekos 35kg vēlas pārvērst 15kg muskuļos vai arī, kā manā gadijumā, kādus 5 - 8kg tauku masas nomest.


teaser
Jauniņais
Posts: 12
Joined: Wed Jul 06, 2016 2:35 pm
Dzimums: Vīrietis
Dzimšanas datums: 05 Apr 1983
Pilsēta: Rīga
Attiecību stāvoklis: Single
Been thanked: 1 time

Re: Sava 6paka

Postby teaser » Sat Feb 18, 2017 1:21 pm

Pavasarniekam ar gadalaikaiku nav nekāda sakara un to nevajag uztvert personīgi, katrs kādreiz ir sācis kā pavasarnieks. Viss augstāk rakstītais protams ir skaisti un man arī patīk teorija un šad tad gudri pavāvuļot, bet, ja pēc pusgada būsi tieši tāds pats kā tagad, tad izlasi vēlreiz manu postu un noskaties MaukuMāklera gifus. Ceru, ka tie Tevi motivēs tiekties uz ilgtermiņā saglabājamu reālu rezultātu un iemīlēt treniņu procesu, nevis meklēt burvju līdzekļus un noslēpumus, kuri Tevi 3 mēnešu laikā no skinnyfat pārvērtīs par grieķu dievu ;)
lai veicas tikt pie kārotās sešpakas un lai spēks ir ar Tevi!
Vasarā padalies ar rezultātiem.

User avatar

MGTOW
Jaunietis
Posts: 245
Joined: Mon Jun 01, 2015 11:19 pm
Dzimums: Vīrietis
Dzimšanas datums: 01 Jun 1984
Pilsēta: Rīga
Attiecību stāvoklis: Single
Has thanked: 10 times
Been thanked: 44 times

Re: Sava 6paka

Postby MGTOW » Sat Feb 18, 2017 10:30 pm

Lielākā daļa nav viss teorija, bet tas, kas man darbojas. 3 mēnešu laikā par grieķu dievu nekļūt, bet rezultāti var atšķirties dramatiski, pat uz pusi. Ir daudzi knifi, kas jauniņajiem nav zināmi un bieži tādēļ viņiem arī apnīk zāles apmeklējums - jo kādā brīdī nonāk pie spēku izsīkuma. Mēnesi cilā vienu un to pašu svaru. Stīvus muskuļus vairs ar nevar dabūt. Daži pat no tā baidās :lol:


Es ar esmu džeks, kas 1,5 gadus uz zāli negāja(pēc būtības ar esmu tāds skinny fat), lai arī esmu to apmeklējis kopš 14.g. vecuma. Un tad kad iepriekš gāju nelietoju ne proteīnu, ne kreatīnu, tagad pirms 1,5 mēneša pamēģināju - paņēmu uz akciju par puscenu. Un vienlaicīgi nomainīju 12 repus uz 8 (45 sekunžu atpūtu uz 120 sekundēm) un šobrīd varu sacīt, ka mani rezultāti pēc 4 mēnešu zāles ir ekvivalenti tiem kādi tie bija iepriekš pēc 9mēneši. Dažos vingrinājumos esmu jau krietni pārspējis iepriekšējos rekordus. 8repi man ļauj nesagurt ceļot lielāku svaru un ja lielāks svars, tas nozīmē ka lielāka muskuļu hipertrofija (galvenais lai tie 8 repi ir lēni) = straujāka muskuļu augšana. Un proteīns, šinī gadījumā, ļauj man ātri atkopties un pabarot muskuļus tad, kad tas ir vajadzīgs. Izmantoju Jefit APP, lai sekotu līdzi progresam un redzētu tekošos vingrinājumus un skaidri zinātu, kad ir pagājušās tās 120 vai 90sek

Un nav jau jābūt bodybuilderam, lai vēlētos skaidrāku muskuļu zīmējumu, vairāk spēka. Nekāds Rich Piana jau nekļūsi pat gada laikā. Viņš rij steroīdus :lol:
Katram tā ģenētika ir atšķirīga, bet ja kačājies, tad jākačā ir viss ķermenis. Vingrinot tik presi nedabūsi vēlamo rezultātu. Protams, uzsvars uz augšdaļu, jo tur parasti ar gribas tos lielākos rezultātus, bet kājas ar nevajag aizmirst (kačāsi vairāk kājas būs mazāki rezultāti augšā. Tas tā iesācējiem ko atcerēties).

Muskuļi nepārvēršas taukos, ja tos nepumpē, tādēļ mainīt proporciju uz leju ir viegli - atstāj tik novārtā.
Last edited by MGTOW on Sat Feb 18, 2017 10:47 pm, edited 1 time in total.

User avatar

t.r.
Pieredzējis lietotājs
Posts: 324
Joined: Thu Jun 17, 2010 12:36 pm
Dzimums: Vīrietis
Dzimšanas datums: 02 Jan 1990
Pilsēta: Jelgava
Attiecību stāvoklis: In a open relationship
Has thanked: 18 times
Been thanked: 30 times

Re: Sava 6paka

Postby t.r. » Sat Feb 18, 2017 10:45 pm

MGTOW, Tu to pateici tā par Rich Piana, ka viņš tur varbūt nedaudz lieto sterikus.
Un, ja, piem, iesitam Google "natural bodybuilder", visi, kam parādu, saka ka neviens no viņiem nelieto, kad visa pirmā lapa tur sēž uz slimākām devām, kā Arnolds Švarcenegers Golden Era bodybuilding laikā.

Rich Piana - steriki, sintols, HGH un vēl sazin kādi 2016. gada brīnumi klāt, bet vēl anormālās devās. To var teikt par gandrīz katru Youtube čali, ja kāds seko tiem. Labāk atmest laicīgi.

Par presi runājot...ok, es negribēju šajā iesaistīties, bet lai iet... to kačāt nav pilnīgi nekāda jēga, jo to Tu "kačā" virtuvē un tik no tā ir atkarīgs vai Tev viņa spiedīsies ārā vai nē (par ģēnētiku cik liela viņa un šķība ir, tas nu katram pašam). Plus un no pareizi izpildītiem citiem vingrinājumiem prese tiks noslogota jau tāpat pamatīgi.


Par 90g OH tik lietot dienā neizteikšos...
Last edited by t.r. on Sat Feb 18, 2017 11:28 pm, edited 1 time in total.

User avatar

MGTOW
Jaunietis
Posts: 245
Joined: Mon Jun 01, 2015 11:19 pm
Dzimums: Vīrietis
Dzimšanas datums: 01 Jun 1984
Pilsēta: Rīga
Attiecību stāvoklis: Single
Has thanked: 10 times
Been thanked: 44 times

Re: Sava 6paka

Postby MGTOW » Sat Feb 18, 2017 11:02 pm

Rich Piana ir narkomāns, ko tur vēl sacīt :lol:

Nē, nu dabīgs bodybuilders ir Scott Hermann un Kinobody, kur pirmais kačājas 7gadus no vietas un ar nevar teikt, ka būtu sasniedzis baigos augstumus. Vēl viens foršs džeks ir Virtuvian physique(daudz vērtīga info), kas jau piedalās konkursos.

90g ogļhidrātu nav rādītājs, bet jo mazāk, jo labāk. Tādeļ vajag sarēķināt "macro nutrients"
http://www.bodybuilding.com/fun/macronutrients_calculator.htm

Pro tip: tauki pārtikā nenozīmē taukus uz vēdera, bet gan to, ka organisms pats neizstrādās holesterīnu, bet lietos saņemto. Jāatceras tik, ka kas par daudz tas par skādi. Un ja mēs samzinam viena macro daudzumu, tad jāpalielina cits un labāk, lai tas ir proteīns.

Runājot par ogļhidrātiem. Vajag noskatīties "Cukura filmu":

User avatar

MGTOW
Jaunietis
Posts: 245
Joined: Mon Jun 01, 2015 11:19 pm
Dzimums: Vīrietis
Dzimšanas datums: 01 Jun 1984
Pilsēta: Rīga
Attiecību stāvoklis: Single
Has thanked: 10 times
Been thanked: 44 times

Re: Sava 6paka

Postby MGTOW » Mon Feb 20, 2017 5:23 pm

Gribētu pielikt vēl ko klāt. Es stipri šaubos, ka skaitīs kalorijas un svērsi ēdienu, tad vajag padomāt par daudzumu cik apēd. Ir tāda plaukstas - kulaka metode:
https://www.youtube.com/watch?v=17GrPDnYt6E
Der iesācējiem. Krējumu un citas mērces ir labāk tomēr parēķināt.


4rullee
Jauniņais
Posts: 1
Joined: Mon Jun 19, 2017 1:05 pm
Dzimums: Vīrietis
Dzimšanas datums: 06 Jun 1984
Pilsēta: Rīga
Attiecību stāvoklis: Single
Contact:

Re: Sava 6paka

Postby 4rullee » Mon Jun 19, 2017 1:21 pm

Šeit labi raksti tieši par svara samazināšanu un ta tālāk.
http://greenapple.lv/